sobota, 14 listopada 2015

Coś o mnie! ;D

Siemka! ;)Jestem Marietta :) Zawsze chciałam założyc bloga ale jakoś wcześniej nie miałam na to czasu ani pomysłu na posty. Jeżeli ktoś z Was myśli, że Marietta to moje imię, to źle myśli :) To moje pseudonim. Jestem energiczną i pomysłową dziewczyną, która stara się realizować swoje marzenia i dąrzyć do wybranego celu. Chciałabym zostać fotografem:) Moje hobby to: śpiew, taniec, piłka nożna, fotografia. Na tym blogu chciałabym pisać dosłownie o wszystkim. Inspirację zaczerpnęłam od innych blogger'ów. Lubię, kiedy ktoś jest oryginalny, pomysłowy, szczery, zabawny, pomocny itd. W ludziach nie lubię dwulicowości. Mam najlepszych znajomych na świecie, bo wiem, że mogę zawsze na nich polegać:) Staram się pomagać innym ludzią najlepiej jak potrafię. Nie lubię się uczyć ale jak trzeba, to trzeba. Słucham rap'u, pop'u i wszystkiego, co wpadnie mi w ucho. Jeżeli chcielibyście mnie poznać bliżej lub macie jakieś pytania, zapraszam na snapchat'a oraz do pisania w komentarzach! :D 
snapchat: chica_bom 
Łapcie fajną nutke, polecam. ;)
https://www.youtube.com/watch?v=d_OQFnki3-A

3 komentarze: